Zadowoleni klienci

Na swoim koncie mam wiele tekstów w języku polskim oraz tłumaczeń z wietnamskiego, tajskiego i japońskiego na polski oraz odwrotnie. Uczyłam wielu uczniów w przedziale wiekowym 8-65 lat, którzy byli zadowoleni z moich usług.

Podziękowania, które dostałam od swoich klientów, dodają mi skrzydeł!

Oto kilka z nich:

 „Bardzo szybkie i profesjonalne tłumaczenie, dbałość o detale. Polecam wszystkim którym zależy na jakości i czasie” – Tomasz

„Współpraca na wysokim poziomie, zresztą jak i doradztwo w sprawie tłumaczenia oraz szczegółowe poprawki. Tłumaczenie godne polecenia” – Kuba

” Dziękuję, dzięki Pani uniknąłem podpisania kontaktu z nieuczciwym kontrahentem” – Stefan

„Piękne te Pani teksty – Dziękujemy” Grzegorz

„Bardzo fajna atmosfera, sympatyczna korepetytorka, zajęcia elastycznie dostosowywane do umiejętności lub potrzeb ucznia, mogę z czystym sumieniem polecić :)” Grzegorz

„Świetnie prowadzone zajęcia. Oprócz przerabianego materiału dowiedziałem się również mnóstwo ciekawostek na temat kraju i języka. Bardzo wartościowe lekcje, polecam wszystkim zainteresowanym! :)” Roger

„Bardzo miło wspominam przygotowanie mnie do wyjazdu do Japonii. Szybko i przejrzyście poznałam początki języka i bez problemu mogłam wystartować w nowym kraju:) Polecam wszystkim.” Aneta

„Bardzo dobre tłumaczenie na język polski. Nie trzeba nic poprawiać” Monika

„Dziękuję za świetne zajęcia japońskiego!” Paulina

„Świetne! Naszemu klientowi bardzo się podoba” Michał

„Great work! We appreciate your hard work” Louis

„Excellent job – you are very creative” M.

Zapraszam do kontaktu:  wordmypassion@gmail.com lub 667-899-367

 satisfaction-guarantee-2109235_1920
Skomentuj

