Lekcje języków obcych – cennik

Tym razem WordPassion prezentuje cennik lekcji języka japońskiego, wietnamskiego i tajskiego…

Japoński był moją pierwszą miłością. Zawsze lubiłam naukę języków obcych, ale europejskie szybko mnie nudziły. Gdy zaczęłam naukę japońskiego było zupełnie inaczej. Po latach samodzielnej nauki, a potem studiów, teraz ja zarażam innych pasją do japońskiego. Moje korepetycje z języka japońskiego nie będą typową, nudną nauką języka. Czasem puszczam filmy, dzielę się swoją wiedzą, ciekawostkami, których nie znajdziesz w internecie. Każdy uczeń jest inny, a więc lekcję zawsze dostosowuję do indywidualnych potrzeb klienta. Chcesz przygotować się na wyjazd do Japonii, a może jesteś fanem mangi i anime? Interesuje Cię technologia japońska, wszystko co dotyczy Kraju Kwitnącej Wiśni? Dobrze trafiłeś!

Gdy skończyłam japonistykę było mi mało, chciałam nauczyć się czegoś jeszcze. Stwierdziłam wtedy, że zacznę studia na innej filologii azjatyckiej. Tak zaczęła się moja przygoda z językiem wietnamskim i tajskim. W tym roku skończyłam studia magisterskie, ale już od 3 lat udzielałam korepetycji. Dzieląc się swoją wiedzą. Żałuję tylko, że jest tak mało chętnych na korepetycje z języka wietnamskiego i języka tajskiego. Wciąż są to niezbyt popularne języki. Wiele osób przeraża tony, ale powiem Ci szczerze, nie ma się czego bać! Tony ćwiczy się na każdej lekcji, na początku jest trudno, ale potem wszystko staje się jasne:) Natomiast gramatyka tych języków – nie istnieje nic prostszego. Nie ma tutaj 16 czasów, żadnej zbędnej odmiany, końcówek, dziwnych kombinacji 🙂

Poniżej znajduje się mój cennik. Nie jest sztywny jak reguły gramatyczne. Dla osób, które zdecydują się na intensywny kurs znajdą się atrakcyjne zniżki. Musisz też wiedzieć, że są to ceny lekcji odbywających się u mnie (Rzeszów) lub w miejscu, które ja wyznaczę na spotkanie. Jest to również cena za lekcję przez Skype.

Nie organizuje kursów w Domach Kultury i szkołach, ale mogę stać się nauczycielem Twoim i wszystkich Twoich znajomych. Lekcje w grupach są tańsze, a wspólna nauka potrafi być inspirująca! Lekcję grupowe organizuję też w swoim biurze w Rzeszowie – osiedle Drabiniaka.

Dlaczego warto wybrać moją ofertę? Mam duże doświadczenie w nauczaniu, w cenie lekcji masz wszystkie materiały. Nie jestem Świeżakiem, który oferuje niską cenę i niską jakość.

Poza tym przychodząc na lekcję do mnie, zawsze możesz liczyć na ciepłą herbatę lub kawę, a podobno robię świetne latte.

Cennik indywidualnych lekcji japońskiego, wietnamskiego, tajskiego dostępny jest w zakładce KURSY JĘZYKOWE.

Pozdrawiam i zapraszam na kurs japońskiego, wietnamskiego i tajskiego!

Twój nauczyciel 🙂

Napisz do mnie: wordmypassion@gmail.com lub jap.korki@gmail.com

Zadzwoń: 667-899-367

Znajdź mnie na FB:

https://www.facebook.com/ejaponski/

https://www.facebook.com/japkorki/

stack-of-books-1001655_1920.jpg

4 comments

Skomentuj

